Effectief nieuwsbrieven versturen. Is emailmarketing wel zo’n goed idee?

Het versturen van nieuwsbrieven per mail lijkt z’n beste tijd een beetje te hebben gehad. We worden overladen met nieuwsbrieven en de statistieken tonen dan ook aan dat e-mail nieuwsbrieven veel minder worden geopend, gelezen en aangeklikt dan enkele jaren geleden.

Toch willen we graag ons e-mailbestand gebruiken om mensen te activeren, op de hoogte te houden en te betrekken. De vraag die ik vaak krijg is dan ook: hoe kan ik mensen betrekken zonder ze het gevoel te geven dat ik ze lastigval?

Laat ik met de deur in huis vallen, emailmarketing blijft één van de best converterende middelen als je het heel goed toepast. Zowel in ecommerce als in b2b is mail een belangrijk middel om mensen betrokken te houden met je organisatie, je diensten en je mensen. Wat we alleen vaak minder goed doen is ‘echt waardevolle informatie’ mailen. En commerciële uitingen in een commercieel jasje, daar zit natuurlijk niemand op te wachten. En toch doen we het. En daarom hierbij een uitgebreid artikel hoe je euro’s, leads, tevreden klanten en geïnteresseerde prospects uit je emailmarketing haalt. 

Nog geen deelnemer? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op:

(Loading)

Join the community vanaf € 39,- per maand

Servicebedrijven (B2C):€ 39,- p/m
(web)winkels:€ 78,- p/m
Zakelijke dienstverleners:€ 117,- p/m
Partners€ 250,- p/m
Loading...