Herkent u dat contentmarketing veel tijd kost en weinig oplevert? Dan moet u dit zeker lezen!
Al jaren is het een begrip en zweren marketeers erbij: contentmarketing. De praktijk is grillig. Dure specialisten worden overgehaald om content te schrijven, maar de gewenste leads blijven uit. In dit artikel de valkuilen van contentmarketing en natuurlijk ook de oplossingen.
Ik zie het iedere dag gebeuren bij grote en kleinere bedrijven. Er wordt content geschreven omdat het goed is om een autoriteit te zijn. Menig specialist, consultant en directeur is er druk mee. Goede content levert namelijk leads op en bewijst dat u leidend bent in uw vakgebied.
Hoewel ik ervan overtuigd ben dat dit helemaal waar is, zie ik in de praktijk een fenomeen ontstaat, waarbij wel content wordt geproduceerd maar de leads uitblijven. De drang naar content is groter dan het boerenverstand en dat zorgt ervoor dat er vele ‘waardevolle stukken’ worden geschreven waar niemand iets aan heeft. Daarom een korte uiteenzetting voor iedereen die wil bijdragen aan content marketing. Hoe zorgt u ook alweer voor goede content? In het artikel komen vijf valkuilen naar voren waar veel bedrijven inlopen. Deze zorgen ervoor dat content niet tot nieuwe orders leidt. En uiteraard beschrijven we de oplossingen en geven we handige tips hoe je wel tot leads en orders komt.
Nog geen deelnemer? Laat via onderstaand contactformulier uw gegevens achter en wij nemen contact met u op.
Ruim 1.300 deelnemers onderscheiden zich met zekerheid
Bedrijven die als deelnemer of partner zijn aangesloten bij ICTWaarborg.
Join the community vanaf € 38,- per maand
Servicebedrijven (B2C): | € 38,- p/m |
(web)winkels: | € 76,- p/m |
Zakelijke dienstverleners: | € 114,- p/m |
Fabrikanten en leveranciers: | € 114,- p/m |
Post- en vestigingsadres
Tasveld 1A
3417 XS Montfoort
Telefoon en e-mail
Telefoon: 088 - 77 300 73
Openingstijden: ma t/m vrij 8.30-17.30 uur
E-mail: info@ictwaarborg.nl
Internet: www.ictwaarborg.nl