• Service Level Agreement voor de ICT-branche.

    Voor ICT-dienstverleners is het gebruikelijk om concrete afspraken in een Service Level Agreement (SLA) vast te leggen.

    De SLA wordt vaak als bijlage opgenomen bij een mantel- of raamovereenkomst. Concrete afspraken over de beschikbaarheid en het niveau van de dienstverlening worden hierin vastgelegd. Wanneer u als dienstverlener een SLA overeenkomt, is het zaak uw risico’s, zoals schadevergoedingen, zoveel mogelijk te beperken. Juridisch gezien nog een vrij technische zaak, maar met de standaard-SLA van ICTWaarborg verschaft u uzelf de grootst mogelijke zekerheid.

    Onze juridische documenten t.w.v. € 40.000,- kunnen deelnemers gratis downloaden via ons Extranet.

    Meer informatie over het Model SLA van ICTWaarborg? Vul onderstaand formulier in:

    (Loading)

    Ruim 1.300 deelnemers onderscheiden zich met zekerheid

    Bedrijven die als deelnemer of partner zijn aangesloten bij ICTWaarborg.

    Join the community vanaf € 38,- per maand

    Servicebedrijven (B2C):€ 38,- p/m
    (web)winkels:€ 76,- p/m
    Zakelijke dienstverleners:€ 114,- p/m
    Fabrikanten en leveranciers:€ 114,- p/m

    Post- en vestigingsadres
    Tasveld 1A
    3417 XS Montfoort

    Telefoon en e-mail
    Telefoon: 088 - 77 300 73
    Openingstijden: ma t/m vrij 8.30-17.30 uur

    E-mail: info@ictwaarborg.nl
    Internet: www.ictwaarborg.nl