Service Level Agreement voor de ICT-branche.
Voor ICT-dienstverleners is het gebruikelijk om concrete afspraken in een Service Level Agreement (SLA) vast te leggen.
De SLA wordt vaak als bijlage opgenomen bij een mantel- of raamovereenkomst. Concrete afspraken over de beschikbaarheid en het niveau van de dienstverlening worden hierin vastgelegd. Wanneer u als dienstverlener een SLA overeenkomt, is het zaak uw risico’s, zoals schadevergoedingen, zoveel mogelijk te beperken. Juridisch gezien nog een vrij technische zaak, maar met de standaard-SLA van ICTWaarborg verschaft u uzelf de grootst mogelijke zekerheid.
Onze juridische documenten t.w.v. € 40.000,- kunnen deelnemers gratis downloaden via ons Extranet.
Meer informatie over het Model SLA van ICTWaarborg? Vul onderstaand formulier in:
Ruim 1.300 deelnemers onderscheiden zich met zekerheid
Bedrijven die als deelnemer of partner zijn aangesloten bij ICTWaarborg.
Join the community vanaf € 38,- per maand
Servicebedrijven (B2C): | € 38,- p/m |
(web)winkels: | € 76,- p/m |
Zakelijke dienstverleners: | € 114,- p/m |
Fabrikanten en leveranciers: | € 114,- p/m |
Post- en vestigingsadres
Tasveld 1A
3417 XS Montfoort
Telefoon en e-mail
Telefoon: 088 - 77 300 73
Openingstijden: ma t/m vrij 8.30-17.30 uur
E-mail: info@ictwaarborg.nl
Internet: www.ictwaarborg.nl