Service Level Agreement voor de ICT-branche.

Voor ICT-dienstverleners is het gebruikelijk om concrete afspraken in een Service Level Agreement (SLA) vast te leggen.

De SLA wordt vaak als bijlage opgenomen bij een mantel- of raamovereenkomst. Concrete afspraken over de beschikbaarheid en het niveau van de dienstverlening worden hierin vastgelegd. Wanneer u als dienstverlener een SLA overeenkomt, is het zaak uw risico’s, zoals schadevergoedingen, zoveel mogelijk te beperken. Juridisch gezien nog een vrij technische zaak, maar met de standaard-SLA van ICTWaarborg verschaft u uzelf de grootst mogelijke zekerheid.

Onze juridische documenten t.w.v. € 40.000,- kunnen deelnemers gratis downloaden via ons Extranet.

Meer informatie over het Model SLA van ICTWaarborg? Vul onderstaand formulier in:

Privacyverklaring

Wij hechten grote waarde aan uw privacy. Wij gaan dan ook uiterst zorgzaam om met uw gegevens. Deze gegevens zullen door ons vertrouwelijk worden behandeld. Wij zullen geen informatie verstrekken aan derden, tenzij wij daartoe op grond van de wet verplicht zijn. Door het versturen van het formulier gaat u ermee akkoord dat uw persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie en worden opgenomen in onze database.

Lees hier onze privacy verklaring

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Ruim 1.300 deelnemers onderscheiden zich met zekerheid

Bedrijven die als deelnemer of partner zijn aangesloten bij ICTWaarborg.

Join the community vanaf € 37,- per maand

Servicebedrijven (B2C):€ 37,- p/m
(web)winkels:€ 74,- p/m
Zakelijke dienstverleners:€ 111,- p/m
Fabrikanten en leveranciers:€ 111,- p/m

Onze evenementen

Loading

Post- en vestigingsadres
Tasveld 1A
3417 XS Montfoort

Telefoon en e-mail
Telefoon: 088 - 77 300 73
Openingstijden: ma t/m vrij 8.30-17.30 uur

E-mail: info@ictwaarborg.nl
Internet: www.ictwaarborg.nl