• Volg ons op social media

  • Service Level Agreement voor de ICT-branche.

    Voor ICT-dienstverleners is het gebruikelijk om concrete afspraken in een Service Level Agreement (SLA) vast te leggen.

    De SLA wordt vaak als bijlage opgenomen bij een mantel- of raamovereenkomst. Concrete afspraken over de beschikbaarheid en het niveau van de dienstverlening worden hierin vastgelegd. Wanneer u als dienstverlener een SLA overeenkomt, is het zaak uw risico’s, zoals schadevergoedingen, zoveel mogelijk te beperken. Juridisch gezien nog een vrij technische zaak, maar met de standaard-SLA van ICTWaarborg verschaft u uzelf de grootst mogelijke zekerheid.

    Onze juridische documenten t.w.v. € 40.000,- kunnen deelnemers gratis downloaden via ons Extranet.

    Meer informatie over het Model SLA van ICTWaarborg? Vul onderstaand formulier in:

    Privacyverklaring

    Wij hechten grote waarde aan uw privacy. Wij gaan dan ook uiterst zorgzaam om met uw gegevens. Deze gegevens zullen door ons vertrouwelijk worden behandeld. Wij zullen geen informatie verstrekken aan derden, tenzij wij daartoe op grond van de wet verplicht zijn. Door het versturen van het formulier gaat u ermee akkoord dat uw persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie en worden opgenomen in onze database.

    Lees hier onze privacy verklaring

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Ruim 1.300 deelnemers onderscheiden zich met zekerheid

    Bedrijven die als deelnemer of partner zijn aangesloten bij ICTWaarborg.

    Join the community vanaf € 35,- per maand

    Servicebedrijven (B2C):€ 35,- p/m
    (web)winkels:€ 70,- p/m
    Zakelijke dienstverleners:€ 105,- p/m
    Fabrikanten en leveranciers:€ 105,- p/m

    Onze evenementen

    Loading

    Post- en vestigingsadres
    Tasveld 1A
    3417 XS Montfoort

    Telefoon en e-mail
    Telefoon: 088 - 77 300 73
    Openingstijden: ma t/m vrij 8.30-17.30 uur

    E-mail: info@ictwaarborg.nl
    Internet: www.ictwaarborg.nl