Het belang van een goede klachtenregeling is groot: klanten proberen te behouden door in ieder geval te zorgen dat zij op de juiste manier een klacht in kunnen dienen.
Als ICTWaarborg-deelnemer moet u duidelijk aan uw klant laten weten dat u een klachtenregeling hanteert en hoe het in zijn werk gaat als een klant een klacht wil indienen. De manier waarop u dat doet is afhankelijk van uw vakgroep. Voor alle vakgroepen hebben wij voorbeelden.
Wilt u meer informatie over de klachtenregeling? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier!
(Loading)
Ruim 1.300 deelnemers onderscheiden zich met zekerheid
Bedrijven die als deelnemer of partner zijn aangesloten bij ICTWaarborg.
Join the community vanaf € 38,- per maand
Servicebedrijven (B2C): | € 38,- p/m |
(web)winkels: | € 76,- p/m |
Zakelijke dienstverleners: | € 114,- p/m |
Fabrikanten en leveranciers: | € 114,- p/m |
Post- en vestigingsadres
Tasveld 1A
3417 XS Montfoort
Telefoon en e-mail
Telefoon: 088 - 77 300 73
Openingstijden: ma t/m vrij 8.30-17.30 uur
E-mail: info@ictwaarborg.nl
Internet: www.ictwaarborg.nl